Νέο 3ds Max 2026

3ds Max 2026

Νέο 3ds Max 2026

Η νέα έκδοση της σειράς 3ds Max 2026 είναι ήδη διαθέσιμη. Οι χρήστες της εφαρμογής μπορούν να μπουν στην κεντρική σελίδα διαχείρισης των εφαρμογών τους και να κάνουν λήψη της νεότερης έκδοσης.

Το 3ds Max 2026 φέρνει σημαντικές βελτιώσεις στη μοντελοποίηση, το rendering και το animation, καθιστώντας τη ροή εργασίας πιο αποδοτική και ευέλικτη. Το OpenPBR εισάγει μια νέα προεπιλεγμένη λύση shading, βελτιώνοντας τη συμβατότητα με άλλες εφαρμογές και προσφέροντας ρεαλιστικά αποτελέσματα. Οι αναβαθμίσεις στο Flow Retopology επιτρέπουν μεγαλύτερη ακρίβεια στον έλεγχο των γεωμετριών, ενώ η νέα έκδοση του Arnold Renderer βελτιστοποιεί την απόδοση και τον φωτισμό. Επιπλέον, η ανανεωμένη διεπαφή και οι βελτιωμένοι τροποποιητές συμβάλλουν σε μια πιο γρήγορη και αποτελεσματική εμπειρία χρήσης. Πρόκειται για μία από τις πιο ολοκληρωμένες εκδόσεις του 3ds Max, σχεδιασμένη να καλύψει τις απαιτήσεις των σύγχρονων δημιουργών 3D.

Παρακάτω παρατίθενται οι κύριες βελτιώσεις και προσθήκες που περιλαμβάνονται σε αυτήν την έκδοση:

Νέα Υλικά και Σκίαση

3ds Max 2026

  • OpenPBR ως Προεπιλεγμένο Υλικό: Το OpenPBR είναι πλέον το προεπιλεγμένο υλικό στο 3ds Max 2026. Αυτό το φυσικά βασισμένο shader προσφέρει συνεπή διεπαφή υλικών μεταξύ εφαρμογών και υποστηρίζει τη διαλειτουργικότητα με τα MaterialX και OpenUSD. Παρέχει έναν διαισθητικό έλεγχο για τη δημιουργία φυσικά ρεαλιστικών αποτελεσμάτων.
  • Νέοι Χάρτες OSL: Προστέθηκαν τρεις νέοι χάρτες Open Shading Language (OSL), συμπεριλαμβανομένου του χάρτη Perlage, ο οποίος δημιουργεί αυλακωτά κυκλικά μοτίβα παρόμοια με αυτά που βρίσκονται στο εσωτερικό παλαιών ρολογιών.

Βελτιώσεις στη Μοντελοποίηση

3ds Max 2026

  • Υποστήριξη Vertex Weld Modifier για Splines: Ο τροποποιητής Vertex Weld έχει αναβαθμιστεί ώστε να υποστηρίζει τόσο αντικείμενα Mesh όσο και Spline. Όταν εφαρμόζεται σε splines, επιτρέπει τη συγκόλληση ανοιχτών κορυφών, διευκολύνοντας την επισκευή και ενοποίηση των splines, ενώ διατηρείται η δυνατότητα περαιτέρω τροποποιήσεων.
  • Νέα Μέθοδος Δημιουργίας Ορθογωνίων Spline: Μια νέα μέθοδος τριών σημείων για τη δημιουργία ορθογώνιων spline επιτρέπει τη δημιουργία αντικειμένων σε γωνίες διαφορετικές από τις προκαθορισμένες, προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία στη σχεδίαση.

Ρετοπολογία

3ds Max 2026

  • Αυξημένο Όριο για Flow Retopology: Το Flow Retopology plugin επιτρέπει την εκτέλεση εργασιών ρετοπολογίας στο cloud. Στην έκδοση 1.2, που συνοδεύει το 3ds Max 2026, το μηνιαίο όριο έχει αυξηθεί από 30 σε 50 εργασίες ρετοπολογίας, επιτρέποντας μεγαλύτερη ευελιξία στους χρήστες.

Απόδοση

3ds Max 2026

  • Βελτιώσεις στο Arnold Renderer: Το 3ds Max 2026 περιλαμβάνει την ενημερωμένη έκδοση του plugin MAX to A 5.8.0, που υποστηρίζει τον πυρήνα Arnold 7.4.0.0. Οι κύριες αλλαγές περιλαμβάνουν την παράμετρο transmission_shadow_density για τον έλεγχο των σκιών που δημιουργούνται από διαφανή αντικείμενα και τη βελτίωση της ποιότητας απόδοσης μέσω της λήψης υπόψη της γυαλάδας των υλικών στο Global Light Sampling.

Εργαλεία Κίνησης

3ds Max 2026

  • Βελτιώσεις σε CAT και Biped: Συνεχίζονται οι διορθώσεις σφαλμάτων και οι βελτιώσεις στα εργαλεία CAT και Biped, προσφέροντας πιο σταθερές και αποδοτικές ροές εργασίας για τους ανιματέρ.
  • Βελτιώσεις Απόδοσης σε Τροποποιητές Κλειδιών: Οι τροποποιητές όπως οι Array, Conform, Displace και Skin έχουν υποστεί βελτιώσεις απόδοσης, καθιστώντας την επεξεργασία πιο ομαλή και γρήγορη.

Ροή Εργασίας και Διεπαφή

3ds Max 2026

  • Νέος Διακόπτης Preserve Stack Position: Αυτός ο διακόπτης επιτρέπει την επιστροφή στον προηγουμένως επιλεγμένο τροποποιητή για ένα αντικείμενο, ακόμη και μετά την επιλογή νέου αντικειμένου, διευκολύνοντας την πλοήγηση και επεξεργασία.
  • Αναζήτηση Αντικειμένων στο Create Panel: Η ενότητα Create του Command Panel διαθέτει πλέον ένα νέο widget αναζήτησης αντικειμένων, επιτρέποντας ταχύτερη και ευκολότερη εύρεση αντικειμένων.

Οι παραπάνω είναι κάποιες και όχι όλες από τις βελτιώσεις τις οποίες παρέχει η νεότερη έκδοση του 3ds Max. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εφαρμογή μπορείτε να δείτε τη σελίδα: https://www.autodesk.com/products/3ds-max/overview

Η εφαρμογή 3ds Max χρησιμοποιείται από μεγάλο αριθμό χρηστών για την δημιουργία ποιοτικών παρουσιάσεων σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς. Εφόσον ενδιαφέρεστε να μάθετε αρχές φωτορεαλισμού και τη χρήση της εφαρμογής για την παραγωγή ποιοτικών ρεαλιστικών εικόνων μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα σεμινάρια μας.

Ο Χρόνης Λουλάκης σπούδασε Αρχιτεκτονική στο Ε.Μ.Π. και Εσωτερική Αρχιτεκτονική στο Π.Α.Δ.Α. Είναι ο ιδρυτής της εταιρείας Λουλάκης και Συνεργάτες, εκπαιδευτής εκπαιδευτών, πιστοποιημένος εισηγητής Autodesk και Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., Autodesk Authorized Trainer, Author, Consultant. Είναι ο συγγραφέας των βιβλίων για τις εφαρμογές Autodesk Revit και 3ds Μax τα οποία πωλούνται σε Ελλάδα και Κύπρο και που διανέμονται σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Ειδικεύεται στην οργάνωση και την συμβουλευτική εταιριών διαχείρισης κατασκευαστικών έργων και μελετών τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

chronis

Δείτε σχετικά με το 3ds Max 2026.

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν

Δείτε σχετικά με το άρθρο


Share this post


has been added to your cart.
Ταμείο